вівторок, 9 вересня 2008 р.

Прикольний пан Рiчард





















Чому так? В UK з цим все нормально. Люди собi працюють над пiдготовкою населення. Спитайте когось на вулицi який ви собi сет-ту бокс хочете i вам по iменам брендiв перелiчуть. Соцiальнi ролики на ТБ, реклама в iнтернет. Невже в Українi нема людей зацiкавлених в новiтнiх ТБ-технологiях?

Здається, що є, але... Але про те не говорять. Готуємо маркетингову бомбу, чи держаний прорив в науцi i технiцi? Неясно. Прозоростi ноль. Хвала, що є такi люди за кордоном, якi зацiкавленi в нашому звичайному українцi бiльше нiж самi українцi.

Йдеться про пана Рiчарда Ваґгорна, що iз задоволенням покидає туманний Альбiон разом iз рiдним йому каналом ВВС i громадською органiзацiю Digital UK, та приєднується до 90-хвилинної дискусiї на Форумi "Цифрове мовлення в Українi". Саме 19 вересня ми дiзнаємось ЯК вони це роблять i НАВIЩО.

PR кампанiя для населення - ключ до пiдготованого споживача телевiзiйного контенту, хiба не очевидно? Здається досi нi. Сподiваюся, що 19 вересня Червона Крапка пiд назвою Форум дасть про це знати багатьом з нас.

Немає коментарів: